I S S A T R A V E L & S T Y L E

Vår mode '19 som du inte ska missa.


VÅRTRENDER
 
Striped Bag | Earrings | Sunglasses | Black Jeans | Jeans | Black Top | Blazer | Blue Frill | Pink Twist
 
Sponsrat inlägg

Okej, De här grejerna var faktiskt fina, utan att överdriva. Jag tyckte om dem också och därför postar jag detta som mitt allra första inlägg efter 100 år sedan 
 
Ja, med det sagt vill jag bara säga att jag är tillbaka på min krona haha eller min blogg efter 3 år utan att posta ett anda inlägg. 
 
Sorry guys! att jag inte postat på länge jag ber verkligen om ursäkt. Det var ett tag sedan. Now i'm on track. 
 
Jag har oerhört mycket att prata om, men vi tar det senare. Tanke med detta första inlägg var att bara säga hej och säga att jag är jag tillbaka! 
 
Vi ses och hörs, ha en super trevlig kväll! 
Skriv en kommentar
Namn*
E-postadress*
Blogg-adress